недеља, 2. март 2014.

PREDSTAVLJAMO: Nikola Radulović, fotograf



Kako si izabrao fotografiju kao nešto čime ćeš se baviti?
Oduvek me privlačila fotografija ali mi je bilo nepoznato na koji način stvoriti lepu fotografiju. U početku sam iz hobija počeo da vežbam i slikam stvari i ljude koji su po meni imali nešto što je trebalo preneti ostalima koji te slike vide. Taj poseban ugao su mnogi prepoznali i počeli da me ohrabruju da nastavim da se bavim fotografisanjem.

Šta voliš da fotografišeš i šta te inspiriše?Definitivno najviše volim da fotografišem venčanja, ona me najviše inspirišu samom kolikičinom emocija i lepih trenutaka za koje sam samo ja zadužen da ih ovekovečim.





Koja je razlika između klasičnog fotografisanja i fotografisanja venčanja?
Fotografisanje venčanja je samo jedan skup svih fotografskih veština na jednom mestu, gde je potrebno znanje portretne , reporterske, pezjažne i modne fotografije. A mozda jedna od najvećih razlika od klasičnog fotografisanja je sama odgovornost koju nosi ceo taj posao, jer takav događaj može da se desi jednom u zivotu




Šta za tebe predstavlja fotografija?
Riznica nezaboravnih trenutaka i događaja zamrznutih u večnosti.





Više Nikolinih radova na: https://www.facebook.com/nikola.radulovic86

Нема коментара:

Постави коментар

Komentari koji sadrže vređanje, na verskoj, rasnoj i nacionalnoj osnovi, biće uklonjeni.

Странице