недеља, 2. март 2014.

PREDSTAVLJAMO: Sanja Jovanović, fotograf



Zašto fotografija?

Volim da prikazujem stvari koje me tište bilo dobre ili lose, želim da pokažem svoje raspoloženje kroz druge ljude i druge objekte, ne volim da ja tu vršim neku intervenciju, samo volim taj trenutak i to osećanje želim da ovekovečim i prikažem. Fotografija jer tu ostvarujem najveću interakciju sa ljudima, najčešće ih upoznajem pre slikanja i to najviše utiče na moju sliku. I jer je deo modernog doba, a do skoro ništa nisam znala o tehnologiji i želela sam makar nekako da budem u koraku sa tehnologijom.

Šta fotografija predstavlja za vas?

Odnos mene i objekta, i moje unutrašnje stanje. Npr. ako mi je muka ljudi ja ću otići u gužvu i pokušaću da se socjalizujem tako što ću slikati portrete ljudi i sa njima ostvariti interakciju.







Šta Vas inspiriše?

Sve, ulica, priroda, ljudi, sve što me okružuje i ostavlja utisak na mene, volim da slikam fudbal i to nije utisak samo mene, već i navijača okolo.





Нема коментара:

Постави коментар

Komentari koji sadrže vređanje, na verskoj, rasnoj i nacionalnoj osnovi, biće uklonjeni.

Странице