субота, 1. март 2014.

PREDSTAVLJAMO: Vesna Jovanović, fotograf

1. Kako ste se zainteresovali za fotografiju?

Po povratku iz Amerike privukle su mi pažnju  fotografije koje su mi iz današnje perspektive popriličan trash. Upisala sam školu fotografije Foton. Po zavrsetku želela sam još znanja i zatim upisala Novu akademiju umetnosti, gde sam se susrela sa onom fotografijom koja mene interesuje.

2. Sa kojom opremom radite?

Ne volim ovakva pitanja. Podsećaju me na one amaterske sajtove gde ispod fotografije "fotografi" zapisuju opremu lii blendu i ekspoziciju sa kojom su ufotkali :)  Radim sa digitalnim DSLR aparatom D700. Objektive menjam. i imam neke propratne dodatke kao sto su zilberica, blic sb910 koji obožavam i slično. Analogna fotografija je okej ali mi za sada nije privukla pažnju.





3. Koju vrstu fotografije radite? 
Od početka studiranja odvojila sam zanatsvo od umetnosti. iako volim da dosolim modom. Volim dokumentarnu fotografiju ali me najvise od svega privlači neka vrsta performansa u bukvalnom smislu, konceptualizam i slično. Modna fotografija  je ona u kojoj se osecam najbolje i dobijam želju da je razumem. da je primenjujem, da je uvek iznova učim 


4. Ko vam je uzor, da li se divite nekom fotografu? 
Mnoge umetnike obozvam. I fotografe i video artiste. Od Nan Goldin do Rineke Djikstra i nekih potpuno nepoznatih. Ima puno umetnika čiji su me radovi fascinirali. Što se tiče modne fotografije definitivno Teri Ričardson. Zvučaće malo "očekivano" jer ga mnogi u mnogo čemu imitiraju do granice nebuloze. 


5. Na koje projekte ste najponosniji? 
Na one koje trenutno radim. :) Od dosadašnjih projekata mogla bih da izdvojim "krizu identiteta", žene sa bananama,   i kategorisanje portreta ljudi po poslovima kao sto je to radio veliki fotograf August Sander, naravno sa drugačijim pristupom i sa pitanjem koliko posao čoveka utice na identitet ili identitet na odabir poslova. Jasno je da se u svojim projketima bavim identitetom u različitim pristupima da li dokumentarnim ili režiranim. Novi projketi na kojim radim bave se isto identitetom ali mojim.




Нема коментара:

Постави коментар

Komentari koji sadrže vređanje, na verskoj, rasnoj i nacionalnoj osnovi, biće uklonjeni.

Странице